zondag 28 maart 2010

Fibro en voeding??

Al een tijdje ben ik op het web en in tijdschriften artikels en berichten aan het lezen/ zoeken over de invloed van voeding op fibro en CVS...het jammer eraan is dat die berichten elkaar zo vaak tegenspreken en het dan moeilijk is om op te maken wat er nu echt correcte informatie is...
Is er iemand die me een goeie link, website of een goed boek, tijdschrift kan aanraden of zelf meer weet over invloed van voeding op fibro?

En zijn er onder jullie die al meer weten over de operaties die bij fibro patiƫnten in Amerika (met succes) uitgevoerd werden?

Info mag je altijd mailen naar: tessa.deroeck@hotmail.com

Groetjes Tes

1 opmerking:

  1. Veel weet ik er ook niet vanaf, want de informatie is telkens verschillend.
    Waar ik last van heb ik als ik nog maar een beetje rood vlees eet dan voel ik me achteraf tien keer zo slecht en moe. Misschien dat je dit ook wel hebt?
    Maar van operaties weet ik niet vanaf.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen