vrijdag 13 november 2009

Ziek en weer stil staan bij...

Vandaag een dagje in bed doorgebracht...voel me grieperig en alles doet pijn..waarschijnlijk door weken door te bijten en iedere keer verder te doen met die pijnen, is het alleen maar erger geworden en dan nog eens een sinusit en zo er boven op doen natuurlijk niet echt goed...

Vandaag nog eens wat gelezen over fibromyalgie enzo op internet...en ik moet zeggen als je op zoek gaat naar fibromyalgie in de media (docu's, onderdeel van een programma enz) dat je nog maar heel weinig (recente) info vindt!! Als er iemand linken heeft naar documentaires of programma's waar fibromyalgie aan bod komt...mogen jullie deze altijd posten!!

Hier onder enkele filmpjes die ik gevonden heb ivm fibro...eentje is wel in het Frans (als ik eens wat tijd heb probeer ik het eens te ondertitelen)
http://www.youtube.com/watch?v=BsNxHlzAz6Y
http://www.youtube.com/watch?v=941kVoQh9_s&NR=1&feature=fvwp
Tes

1 opmerking:

  1. Hallo Tes,

    Wat 'n mooie foto van jou en je man!
    Je hebt dus iets op youtube gevonden!?
    Ja ze zeggen eigenlijk dingen die we ook al weer weten.En zo is het vaak.Ik hoop ook zo dat er eens schot in de zaak komt.Ik heb wel gelezen in de FES magazine dat er in Amerika een middel is gevonden,dat hier in Nederland nog niet op de markt is.Het heet Lyrica en men zegt dat het nog niet genoeg getest is.
    Ik begrijp dat jij nog gewoon werkt?Ik heb mijn werk moeten opgeven.Ik deedt schoonmaakwerk en oppaswerk.Zelfs dat laatste kon ik nog niet.Op deze manier raak je ook helemaal geïsoleerd van de buitenwereld.Net of je er niet meer bij hoort.Want wat hebben wij anders nog om over te praten?Dat we pijn hebben, dat ik veel knutsel en af en toe in huis kan klussen.Wie zit daar nu op te wachten?Maar we moeten wel positief blijven, want als we depri worden doet alles nog meer pijn.Dus zie de kleine dingen in het leven en praat jezelf niet de put in.En een lieve begripvolle man doet wonderen.

    liefs Tiny

    BeantwoordenVerwijderen