dinsdag 10 november 2009

Najaarspijnen

Ligt het aan de periode van het jaar, aan het weer, of gewoon de winter die voor de deur staat maar sinds enkele weken heb ik weer zoveel meer pijn en last dan de afgelopen zomer...opstaan met krampen in nek, stijfheid in ieder spiertje in mn lichaam en barstende hoofdpijn....
Als ik terug denk aan vorig jaar was het in deze periode net hetzelfde...we zijn toen vroeger terug moeten keren van ons weekje Ardennen omdat ik daar meer tijd in bed doorbracht van de pijn dan wat anders...

Zijn er nog mensen met fibro die merken dat het najaar pijn en last alleen maar verergeren?

Groetjes Tes

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tess,

    Ik vind het fijn dat je mijn volger geworden bent en ik ben ook een volger van jou geworden.
    Ik ben ook mijn blog gestart omdat ik met meer mensen in contact wou komen met FM.Ik ken wel veel mensen in mijn omgeving die het ook hebben, dat zijn de mensen die je begrijpen.Mijn man heeft het ook maar in mindere mate dan mij.Ik heb van kindsaf aan al klachten die ik niet onder kon brengen.Totdat ik begon te denken, maar zou nou iedereen die klachten hebben die ik voel?
    Maar om een lang verhaal kort te maken,na een lange tijd van stress en hierop een auto-ongeluk is het dus heel erg geworden.Ik moest stoppen met werken en ermee leren leven van de reumatoloog.Het is een zwaar leven, maar ik probeer wel van iedere dag iets te maken.Ook al is het vaak moeilijk.
    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tessa,
    wat leuk je blog en te lezen dat ik niet de enig ben. Heb het ook altijd eigenlijk gehad.
    Van kleins af als we beginnen te kijken.
    Heb die najaarspijnen ook en tegen het voorjaar ook altijd heel erg. Maar het gaat al wel beter met me dan een jaar geleden, bedankt dat je volger van mijn blogje bent geworden ;)

    BeantwoordenVerwijderen