woensdag 18 november 2009

Het mag ook wel eens goed gaan...

Hoi hoi,

Hier ben ik terug...het moet niet altijd geklaag enzo zijn vind ik...
Heb nu een paar goeie daagjes achter de rug...ondanks het feit dat ik twee hele drukke dagen op het werk had (vergadering, maandag extra lang door permanentie enz) voelde ik me vandaag echt eens "goed"...de woensdag is mijn vrije dag...en meestal moet ik die gebruiken om te slapen of om gewoon te liggen door de pijn maar vandaag was anders...uitgeslapen opgestaan, heel wat werkjes kunnen doen en juist die kleine dingetjes maken het zo anders...ik zei het net tegen mn ventje "Ben echt blij dat ik iets heb kunnen doen en me goed gevoeld heb"....op zo'n dagen denk ik dan ook vaak terug aan vroeger.
Ik werkte naast school in de horeca om een centje bij te verdienen, zwaar werk en vaak lange uren maar ik vond het leuk om "hard" te werken en echt vermoeid thuis te komen...ik had me ook voorgenomen om dit heel lang te blijven doen om zo financieel sterker te staan maar had nooit gedacht dat ik ging MOETEN stoppen...en daar heb ik soms echt wel moeilijk mee...het feit dat je lichaam keuzes maakt ipv je hart....maarja we moeten door en trekken ons op aan de kleinere dingen in het leven...ben daarom ook zo dankbaar dat mijn ventje me na bijna 8 jaar nog iedere dag weer van die vlinderkes bezorgd en er altijd voor me is!!!

Nu mn bedje op zoeken want morgen weer een half dagje werken en dan duimen dat ik morgenmiddag me goed genoeg voel om naar de praatgroep Fibro te gaan hier in de buurt!!

Kus Tes

1 opmerking:

  1. Hallo Tess,

    Ik hoop dat je veel goeie dagen mag hebben, want ik weet zelf ook hoe dat is.
    Je kan zoveel dingetjes doen op zo'n dag, maar we moeten niet te veel hooi op ons vork nemen.Want dan heb je dus weer een paar slechte dagen.Je moet proberen je leven anders in te richten.Maar ik weet ook dat dat moeilijk is, ik kom mezelf ook vaak tegen.

    liefs Tiny

    BeantwoordenVerwijderen